Forum voor ziekten pagina
Startpagina.nlDochters op alfabetCategorieenVoor kidsLuister radioKijk TVMeer Startpagina

ziekten.startpagina.nl/prikbord

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Maagklachten

Gepost door: Bart ()
Datum: 24 januari 2003 19:02

Beste mensen,

Sinds ongeveer 1,5 jaar heb ik last van regelmatige terug kerende maagklachten.

De klachten zijn: Steken in de maag, net als of mijn maag inkrimpt. Misselijk, duizelig regelmatig boeren laten. Ook heb ik tijdens deze klachten af en toe zweethanden en "warmte aanvallen' de klachten doen zich voor van 's morgens tot ''s avonds maar dan niet constant.'s morgens als ik wakker word heb ik absoluut geen honger (maagpijn) na een tijdje wordt deze pijn omgezet naar een honger gevoel dan eet ik een beetje en gaat het gevoel weer weg en komt de pijn in mindere mate terug en zo gaat dat heel de dag door.
Als kind zijnde heb ik ook al veel last gehad van mijn maag maar dat is naar mate ik ouder ben geworden over gegaan.
De klachten worden ook erger als er iets staat te gebeuren bijzondere dingen oid dus het heeft denk ik ook wel een beetje met spanningen te maken.

Volgens mij huisarts waar ik al meerdere malen ben geweest is het een soort funktionele maagstoornis. Ik heb hiervoor al verschillende medicijnen gehad zoals;
prepulsiet, pariet, zantc, ranitidine, nexium, sucralfaat.

Heeft iemand ooit gehoord van een funktionele maagstoornis of kan iemand deze klachten thuisbrengen?

Bvd,
Bart

Onderwerp Geschreven door Gepost
  Maagklachten
Bart 24/01/2003 19:02

Re: Maagklachten

Judith 26/01/2003 11:50
Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Onderwerp: 
captcha
Vul hier bovenstaande code in:

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - ziekten.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep